Bebeğim 20 günlük. İlerde lazım olacağı için süt sağıp saklamak istiyorum ama göğüslerim ilk günlerdeki gibi sert olmuyor hiç. Bebeğime yetiyor ama aşırı dolu olmuyor. Ben de bebeğime anca yetiyor diye sağmıyorum. Göğüs şimdiden terbiye olmuş mudur? Gündüz her an memede durmak isteyen bir bebek. Süt yeter mi sağsam mı bilemiyorum.