Hanımlar selam bebegım 4 aylık olacak martın 12 sınde ası ıcın saglık ocagına goturecegım normal muayanede yaptırayım dıyorum fakat nasıl üstünkörü mü yapıyorlar? Bebegımın sıgortası var götürdüğümü hastane ve dr pahalı bır dr bır rahatsızlıgı olmadan sadece rutın ssyler ıcın sıgortası yansın ıstemıyorum ama saglık ocagında da nasıl oldugunu merak ettım, nasıl oluyor genelde ?