Egelihayat mraslan sarilik olabilir. Bilirubun degeeri yükseldikçe uykuya meyil emmek istememe yarı baygın olur Basimizdan gecti😭
mraslan Egelihayat evet çocuk hemşiresi de böyle söylemişti eğer ki uyanamıyorsa o an bilin ki sarılığı yükselmis olabilir dedi hayır düzenli emziriyorum da nasıl oluyor anlamadım :(
mraslan Umrnkrhn ah ihmal eder miyim hic 2 saatte 1 emzirmeye dikkat ediyorum alarm kurup o sekilde uyanıyorum diyiyim size ama dün ve bu gece çok zor uyandırabildim. Umarım tekrarlamaz bu durum
mraslan Egelihayat dün gece hep kendisi uyandırdı beni çok şükür hatta 2 saati dolmadan uyanıyordu. Bugünde bol bol emzirdim bu sarılığa yakalanma olayı ne zamana kadar sürüyor acaba biliyor musunuz ? İlk cocugum pek bilgim yok acıkcası