Şuan o kadar sinirliyim ki anlatamam 🤦♀️ 1 hafta önce halıları mı yıkattım her zamanki halı yıkamacım o ara bir nedenden dolayı bir süre kapatmıştı acil yıkatmam gerektiği için başka bir yere verdim. Ameliyat oldum falan derken hemen seremedim bugün evi temizledim halıyı bir açtım ki adamlar nemli getirmiş halının altında sadece uç kısmında küçük küçük küfler oluşmuş 😔 eve serdim sanki kokuyor gibi geldi balkonda havalandırıp silsem düzelir mi acaba yoksa tekrar mı yıkatmam gerek?