Hanımlar merhaba. Benim bir arkadaşım 9 haftalık hamile ve dün bikac sefer pembe akıntısı olmuş ikinci gebeliği. Doktora randevumuz bikac gün sonra inşaallah. Etrafında kimi duşuk olur, kimi kız bebekte olabilir dedi ve arkadasim çok endişelenmis. Bana sordu ben yasamadigim için bisey diyemezdim yani gebelikte herhangi bir kanama olmadı. Böyle birşey yaşayan oldu mu lütfen kötü şeyler olmuş olmasın.