mucizem3006 Günaydın hanımlar makinem 1 buçuk senelik bulaşıkları arıtmadan koymam ve bekletmem hemen çalıştırırım makineyi, bi kaç sefer de temizleyici yaptım ona rağmen bi koku var neden olabilir?
1ana1bebe mucizem3006 bendede oluyor o koku ara ara bende köpüklü yada akitip koyarim ama ama fayda yok ara ara oluyor
edep_ya_hu_edep mucizem3006 Bende az önce bulaşıkları makinaya dizerken stres içine girdim benimki de çok kötü kokuyor bazen boşta çalıştırıyorum makinayj ama yine de koku var