Sonunda alerjiyle ilgili bir post bulabildim hanımlar benim kizim 4 ay 8 günlük doğduktan 15 gün sonra popoda aşırı kızarıklık ve pişik sebebi ile kaka tahlili yaptık temiz çıktı ama cocuk dr yine de süt ürünlerine alerji var diyerek beni diyete soktu 3 aydır diyetteydim oncelikle süt ürünlerini kestim şikayetlerimiz devam ediyor bu arada daha sonra domates,salça,dana eti ve kuruyemis bunları da kestim tavuk hariç sonrasında sikeyetlerimiz hala devam edince 3.ayda diyeti bozdum deneme yanılma yöntemi yaparak suan 4 aylığız 1 aydır sadece peynir ve yoğurt yiyorum cok sukur pişik olmadi kizim ama hirilti ve gürültülü kaka devam ediyor yani diyetteykende ediyordu simdide ama ayni zamanda da huzursuzuz ben cok vicdan yapıyorum hzursuzlugunu alerjiye mi baglamaliyim kizim normalde de cok ağlayan bi bebek cunku