9 aylık oğlum ile bu süreci tam 6 ay diyet yaparak geçirdim. İlk başlarda zorlandım mı? Evet. Ama alıştım, alışmak zorundaydım. Sonunda geçti gitti başardık🌸
O kadar alışmışım ki süt ürünleri tüketmemeye. Şimdi yerken suçlu gibi hissediyorum kendimi.😂😂😂
Bu yola yeni başlayanlara, bu süreçte olanlara umut ışığı olsun diye paylaşmak istedim. Sabır edin, zamanla geçiyor ☺️🙏🏻🦋