Arkadaşlar oğlum 25 günlük henüz.memleketimizin sıcaklığı 34.35.36 o şekil değişiyo.(evimde çok sıcak değildir) Erkek bebeği sıcağı sevmez derler doğrumu acaba? Ben oğlumu iki kat giydiriyorum beresi başında elinde eldiveni var🙄 acaba çok mu abartıyorum bu sıcaklıkta bu çocuğu bu kadar giymemem mi gerek? Uyurken de inçe battaniye örterim üstüne. Ama altını değişmek için açtığımda alttan komple çıkarırım biraz rahatlasın die hemen hapşırmaya başlar ne yapsam tek kat mı giydirsem böyle mi devam etsem bilemedim🤷♀️