Dört beş gündür uyuyamıyor sıçrıyor huzursuz sürekli dibimde bu aya kadar güzel uyuyan bebekti ama ne oldu bilmiyorum çok agliyo geceleri özellikle. İnternetten baktım uyku gerilemesi ve atak donemindeymis ve çok zor geçermiş yaşadınız mı sizde ? Bir de gece beslenmesini nasıl bırakır