Annebihatun 8,5 aylık hala kısa. 40 dakikada uyanıyor. Bazen beni şaşırtıp 1,5-2 saat kesintisiz uyuduğu dA oluyor. Bazen 1 saat uyuyor. Ben kısa uyuyup uyanmışsa hemen yanına gidip konuşmadan (göz teması bile kurmadan) uykuya döndürüyorum. Emerek uyuduysa emziriyorum. Yada kucağımda hafif hafif adımlıyorum. Yoksa dayanmaz akşama kadar 🤷🏻♀️