D-G-Damla55 yookkdahaneler canım tek kullanıyorsunuz kıvamı normal mamaya göre biraz daha koyu oluyor. Kızım 9.5 aylık günde 3 beslenme yapıyoruz 5 gün zor gidiyor
D-G-Damla55 yookkdahaneler yapacak bişeyimiz yok canım işte İnan bizimde maaş hem mamaya gidiyor tek kullanmazsan verim alamazsın
Woody yookkdahaneler 100 cc mama için 1 ölçek thickener Bazen 1den azi da yetiyor 1 kutu thickener 1 ay yeter. Normal mama ölçeği değil çünkü
Baakpnr- D-G-Damla55 biz karıştırarak kullanıyoruz düzeldi çok şükür:) belki bebekten bebeğe fark eder ama bence mama ile karıştırarak deneyip eğer işe yaramazsa tek kullanabilir 🥰
Baakpnr- yookkdahaneler yaaa çok teşekkür ederim kuzum Allah hepimizin evlatlarını korusun inşallah 🥰❤️
yookkdahaneler Baakpnr- amin canım amin 🙏🏻 Ek gıdaya geçince azalır kusma dediler hiç fark etmedi bizde
yookkdahaneler Woody bizimkinin içinde ki ölçek normal 30 cc canım ? Birde mesela 150 cc yapıyorum 5 ölçek mama 1 ölçek de ar mama mı katacağım
Woody yookkdahaneler ar mama değil söylediğim Ar mama kullanmayacaksiniz Nornal mamaya thickener atacaksiniz ekstra
Woody yookkdahaneler netten bakabilirsiniz. Ar mamaya gore daha ekonomik diye biliyorum. Bir de kabızlık ihtimaline karsi thickener da siz arttırıp azaltabilirsiniz kivamini