Arkadaşlar galiba yolun sonuna geldim. Cuma günü pcr testi yaptırdım ve pozitif çıktı. Eşim de pozitif muhtemelen bebeğim de (11 aylık). Köpek dişleri çıkıyor sanırım covid de üzerine tuz biber oldu. Elimi kaldıracak halim yok semptomları ağır yaşıyorum ama gelin görün ki bebeğim ne babasını istiyor ne başka bir şey. Sadece kucağımda ağlamak istiyor. Ağrı kesici ve tetagil veriyorum ama yok yani asla huzursuzluğu bitmiyor ağlamaktan gözleri şişti mahvoldu ya 3 gündür. Gurbetteyiz bu arada bütün her şey bana bakıyor hasta olma lüksüm zaten yoktu ama covid olma lüksüm de yokmuş anladım. Kısacası arkama bakmadan koşarak anneme gitmek istiyorum. Bana teselli verin 😪