Seda__00 açıkçası doktor öğretmen avukat gerçekten herkese çok fazla sordum ama beş yaşından önce alınan raporların silinmesi ile alakalı bir bilgi yok. her gün yasalar ve kanunlar değişiyor önümüze ilerde nasıl çıkacağını ne şekilde çıkacağını bilemiyoruz o yüzden ben riske atmak istemedim açıkçası. yani en fazla zaten iki yıl gidecek kalıcı otizm değilse, zaten kalıcı otizm ise yapacak bir şey yok mecbur rapor cıkarılır iki yıl sonra. o yüzden ben çıkarmamayı tercih ettim tabi sizin kararınız