Merhaba anneler bebeğim 9.aydan itibaren anne baba yatağında yanında uzanarak uyutuyordum kısmen desteksiz yani dokunmuyordum bakmıyor ve konuşmuyordum sadeece yanında uzaniyordum son 4 gündür yatağına geçtik kendi yatağında yine desteksiz uyuyor sadece yanında Kendi yatağımızda oturuyorum o da kendi yatağında uyuyor bazen zorlansa da ağlasa da sakinleştirir yataktan almıyorum illa ki uyuyor ama 3 gündür özellikle gece uykusuna geçerken o kadar zorlanıyor ki sürekli ağlıyor yatmak istemiyor hadi uyudu diyelim gece sürekli uyanıyor ve aşırı derecede ağlıyor uyku gerilemesi mi acaba diş değil şuan için ama bizim gibi olan var mı acaba