Bebeğim iki aylık ama avent soothie emziklerini tutmadı( yani azıcık emiyor atıyor ben tutarsam emiyo ) sonra wee baby deniyim dedim onuda tutmadı . Sanırım tutmaya niyeti yok bunun . Ne yapabilirim ? Bu saatten sonra olmaz mı? Yoksa bide son çare bibs mi denesek 🙄