aksam_ benimkide 16 aylık olucak yaşından sonra tak diye iştah gitti.. Nazar değdirdiler yavruma ☹️ bayağı yemedi zorla soktum ağzına 2 ay önce 1 yaş kan tahlillerini yaptırdık kan değerleri ve vitaminleri düşük çıktı Doktor ferro Şanal b ve polivit verdi zor bela biraz içirdim şimdi içiremiyorum balık yağı da aldım onu severek içiyo.. Ama daha iyi eskiye göre iştahı dişlerde çıkıyo onada yoruyorum.. Ama kilo alımı 1 yaşında kitle aynı.. Almadı bir türlü. Kan tahlili yaaptır