Yenidoğan bebegim icin uygun mudur icerigi internette bi kaç sikayet gördüm bebeklern yüzünü vücudunu sildikten sonra kızarıklıklar oluşmuş korktuk açıkcası teddütte kaldım sanırım eski paketi daha iyiymiş yeniledikten sonra değişikler olmuş. Ama hala kullanan ve memnun olan varmı yoksa önereceginiz ne olur