Insanin her zaman hayal ettigi isim olunca icinde kaliyor cocugunun ismini öyle koyamiyincs 🥺 bende öyleyim. Yagmur ismini cok koymak istedim gencligimden beri hayalim di. Esim hep fark etmez diyordu ama kayinvalidem direk söylemede bile yagmur güzel degil baska koyun demeye getiriyordu hep. O yüzden cok da israrci olmadim. Ama rabbim ederse bir kiz cocugum olursa mutlaka yagmur olcak ☺️🥰
Eliz nare cok güzel bir isim cok hosuma gitti ☺️ Degistirme bence, bir evladin daha olursa ona koyarsin insallah ♥️