Benimde tam bir aylık üç gümdür böyle ya ikinci çocugum ama daha kırkı çıkmadan nasıl oldu anlamadım kızımdan mı bulaştı nasıl oldu anlamadım hırıltılı ve ıltıhap öksürmesiine sebep oluyor agzına gelıyoda kusası var gibi kusamıyo sanırım katılaşmış iyice antibiyotik bende vermek istemiyorum birde daha yenidoğan 😞