Kızlar merhaba kızım bu ay tam 28 aylık oldu trendyol dan oturak istettim sandalye şeklinde yavaş yavaş başlamayı düşünüyorum tavsiyeleriniz neler tecrübeli anneler ? Ne yapabilirim. Artık çiş kaka hepsini söyleyebiliyor kendiliğinden , nasıl yol izlemeliyim