Atasmomm benim bebeğim de yaklaşık bir aydan sonra geceleri 4 5 saat uyuyor. Hic uyandırmıyorum bazen 6 saati bulduğu bile oldu. Zaten aciksa kesinlikle ağlar. Doktorlar sarılık takibini yapmıştır mutlaka uzamış sarılık olsa bilirdiniz. Yine de bakın halsiz uyanmak istiyor ama uyanamiyor gibiyse sarılık olabilir. Ve tabi ki her uykusu 4 5 saat olmamalı o normal değil belki günde iki uykusu gece uykusu yada uzub olur. Her uykusu bu şekilde uzunsa normal değil.