Sahrabalam İlk defa yapıcam çünkü kayınvalidem yapardı bn istedikçe şimdi kendisi il dışında ama o fırında yapardı bn yagda kızarmış istiyorum nasıl yapıcam dağılmaması için lezzetli olması için öneriniz var mıdır şimdiden teşekkür ederim
Waffle Sahrabalam galeta unu yA da ekmek içi koyun, bir tane yumurta kırın , lezzetli olması içinde baharatlarını bol koyun, sarımsak rendeleyin , tüm malzemeleri yoğurun güzel şekilde en az 2 saat dolapta dinlendirin
BarlasMomm Sahrabalam kiyma, yumurta, soğan, galeta unu ve baharatlar ben bunlari koyuyorum dagilmiyor hic
Littlebird Sahrabalam soğanı rendeleyip suyunu mutlaka sıkın, sarmısağı da rendeleyin. Bayat ekmekleri buz dolabına koyuyoruz sertleşiyor onu ya rendeleyin ya da robottan geçirin biz öyle kullanıyoruz çok güzel oluyor. Yumurta kırın. Baharatları isteğinize göre koyabilirsiniz ama karabiber köfteyi karartır onu çok koymayın biz hiç koymayız. Eşim köftecilik yaptı böyle yapıyordu evde hala o yapar. Seviyorsanız içinine maydonoz da ekleyebilirsiniz tavada kızartacaksanız güzel oluyor. Yalnız hepsinden önce kıyması çok önemli onu eşim yağlı olması gerektiğini söylüyor hep
M-O-D-A Sahrabalam ben köfteye bir çay kaşığı da karbonat koyuyorum kabarıyor hem azıcık da salça ekliyorum renk versin diye çok güzel oluyor afiyet olsun şimdiden 😇
BarlasMomm Sahrabalam daha az koyun. Patates derin yağda güzel oluyor. Kofte icin o kadar yaga gerek yok. Patatese koydugunuz yagin yarisini koyun. Ama patates kizarticaksaniz yanina once patatesleri kizartin sonra ayni yagda kofteleri kizartabilirsiniz
Sonsuzmutluluk Sahrabalam 1 soğanı robottan çekin ve suyunu sıkın kıyma galetaunu veya ufalanmış ekmek tuz karabiber kimyon 2 kaşık sıvı yağ yarım çay kaşığı karbonat ben yumurta koymuyorum iyice yoğurun sonra şekillendirip dinlendirin yarım çay bardağı sıvı yağda kızartın
Sahrabalam Sonsuzmutluluk yumurta yiyemiyorum yumurtasız olması sevindirdi beni çok teşekkür ediyorum
CerenKurt9 Sahrabalam sadece yumurta aki da koyabilirsiniz ben sadece akini koyuyorum yumurta sevmedigim icin. Dagilmasin diye dagiliyor yoksa