Hllsyma Kızlar merak ediyorum sizin bebekler de gözü yarı açık uyuyor mu. Tam daldığın da kapıyor gözlerini tam dalmadığın da gözler yarı açık uyuyor sizde de var mı bu :) 3 aylık bebek
Dlkbrs Hllsyma benim kziim 4 aylık. Dediğin gibi . Kuş uykusunda resmen. Her an uyancak gibi. Ne zaman memeyi atio agzindan gözler tam kapanio uyuyo
2prematureannesi Hllsyma büyük oğlum 2 3 yaşına kadar gözleri yarı açık uyuyordu 24 günlük bir oğlum var oda aynı şekilde şimdi uyuyor sanırım bu babalarından genetik gelmiş eşimde arada gözleri hafif açık uyuyo
Tweetyy Hllsyma benim bebegimde oyle. Basen yari acik bazen tam acik uyuyor hatta nefes alisindan anlıyorum 😄 bi kac dk sonra hop kapanıyor