tugbahy6 Adaveannesii 9 ay 10 günlük 5ve6. Dişler çıkıyor 🤣 peşpeşe çıktı bizim 2-2 üst köpek dişler 😖alt ortalar şimdi üst ortalar çıkıyor normal ama arkadaşlarımın çoğunun çıkmadı genetik
[silindi] tugbahy6 bizimle aynı olan var mı demiş. Erken çıkaranlar siz yazın dememiş. Egon tatmin oldu mu?
Basak0326 tugbahy6 ilk dişi ne zaman çıktı 🙂 benim kızımın da ilk dişi 6.aya girdiği gün çıktı 2 tane alttan 15 gündür çok huysuz altın yanları çok beyazlamış her şeyi ıssırıyor üst çıkmadı ama önce üst gelmez mi
Nisanurayten Adaveannesii kızım 9 ay 8 günlük ve henüz çıkmadı ama kabarmış yerleri baya da rahatsız çıkacak gibi. Yigenim 15 aylik daha yeni 3. Dışı çıkıyor ilk dışı yaşından sonra çıkmıştı gayet normal
tugbahy6 Nisanurayten evet benim arkadaşların da öyle 1 yaşında falan çıkıyormuş genetik diyo doktorlar da 18 ay a kadar normal diyor
Familyboy Adaveannesii canım her bebeğin gelişimi farklı oluyor kimi bebek hemen çıkarıyor kimide geç çıkarabiliyor bu bir sorun olduğu anlamına gelmez 9 ay olmuş artık çıkmaya başlar bundan sonra çokta sürmez merak etme