DidemD Mrb. Bgun tam 7 günlük olduk bebeğim bni emmiyor resmen kavga ediyor kaşık biberon kullaniyorum onu emmeye calisiyor ama göğsümü emmiyor sütümde bol ne yapmaliyim ?
Bebeminnie DidemD aventin kelebek göğüs ucu var onunla tutuyor bebekler sonra alışınca normal emiyorlar biz de 2 ay onu kullandık sonra normal emdi
Annebihatun DidemD sakın yılma ben aylarca meme reddi yaşadım. Belki çok sütün var tazyikli geliyor bebeğe. Red illaki sütsüzsün anlamına gelmez. Ara ara boşalt memelerini. Bebek her zaman sakinken sessiz ortamda emzir. Biz suan tek meme ile devam ediyor diğerini asla istemiyor. Haftalarca sağdım verdim üzülme. Sen emzirmeye çalış eğer almazsa sağ öyle doyur. Ama önce memeler :)))
Asafeymeninannesi DidemD merhaba 👋 Bizim sıpa 1 ay boyunca emmedi 🤦♀️ işkence gibi günlerdi O emmemek için direnirken siz emzirmek için direnin ve asla pes etmeyin. Azim şart.. ☺️
mraslan DidemD Avent kelebek göğüs ucunu al canım benim bebeğim de öyle memeyle hep bir kavga halinde nedense ama bu uç sayesinde emzirebiliyorum öyle söyliyim
BenimDefnem Sütünüzü sağıp kaşıkla veya fincanla verin, biberon sooon çareniz olsun. Ben aynı şeyi 4. Ay yaşadım. Israrcı olun sonuna kadar. Kucağınızda sallayarak ayakta emzirin vs. İnşallah döner tekrar🙏🙏