Ebrudrgt Kızlar bu nurse Harveys Gaz damladı bir tane mi yoksa cesit cesit mi. Kullanan var mı memnun musunuz?? Metsil kullandım 15 gun flan hıc faydasını gormedm de bunu denıyım dıyorum
AnnaKarenina_ Ebrudrgt biz hiç fayda göremedik doktorumuz maflor pluss önerdi çok memnun kaldık ama bu gaz damlası deneme yanılma yöntemi ile bulabiliyorsunuz belki sizin bebeğinize çok iyi gelecek belki gelmeyecek denemelisiniz burda bazılarına çok iyi gelmiş o damla
Nisan4523 Ebrudrgt Nurse Harvey gaz giderici bebekler için yazıyo kutusunda. Biz de kullanıyoruz yaklaşık 20 gündür. Faydasını gördük
Puffy Ebrudrgt bizim hayat kurtarıcımız nurse harveys oldu allah razı olsun yapandan 😅 bide biogaia veriyorum misss kızım çok rahatlafı bizde çok işe yaradı. 3 damlayla başlafık günde 3 defa veriyorum biogaia da 1 kez 3 damla olarak başlamıştım şimdi hepsinden 5 damla veriyorum.
Dimitrina_kovaceva Ebrudrgt damla ve şurup olarak 2 tane. Şurubunu kullandım 2 aylıkken işe yaramadı. Birsürü damla denedim işe yaramadı. Ben de bıraktım 3 aydan beri damla vermiyorum
Ebrudrgt AnnaKarenina_ dogru canm ya işte bebekten bebege fark edıyor. Valla metsil hıc fayda etmedi suan dha kotu. Uyku uyyamıyo yavrum
AnnaKarenina_ Ebrudrgt hemen çözüm olsun istiyorsan kimyon iç canım bi çay bardağına bi çay kaşığı koy sıcak suda demle iç çok fayda ediyor
Ebrudrgt Nisan4523 ay insallah bende gorurum alcamda. Baya gazlı mıydı peki bebegnz benmkınn hep var gazı ya
Haffuse Biz de kullaniyoruz… damla seklinde olani, birdesurup gibi olani varmis, onu kardesim denemisti asla iyi gelmedi… Kullanacaksaniz damlalik olani🤗
Ebrudrgt Dimitrina_kovaceva Allah Allah ☹️ demek hıc damlayla gecmeyedebılıyor. Ayy oyle olmaz ınsallah benmde ya bız cok cekıyoruz gazdan ☹️ne kadarlık bebegnz benm 1 bcuk aylık ta
GizemKivancK Dimitrina_kovaceva bir şey sormalik istiyorum Peki damlaları bırakınca ağlamaları değişti mi. Benimki de çok gazlı kolik bide. Damlaların hepsini denedim fayda etmiyor yine de veriyorum daha kötü olmasın diye
Nisan4523 Ebrudrgt öyle aşırı değildi ama akşamları 1-2 saat kadar rahatsızlık çekiyordu çocuk. Ağlıyordu filan. Şimdi kalmadı şükür
Ebrudrgt Mervexxx metsil cok igrenc ya surup gbi zaten kokusuda. 15 gunflan kullandım ztn olsa yararı olrdu herhalde
Mervexxx Ebrudrgt aynen bende 2 haftaya kadar denedim faydası yok nurse harveysin yanında maflor da yazdı doktor oda çok fayda etmişti aklınızda bulunsun☺️
Dimitrina_kovaceva GizemKivancK valla ben birkaç gün vermedim baktım cocuk hala aynı. Dedim o zaman ne diye bu damlaları çocuğuma veriyorum bi faydası yok. Yani aynıydı. Versem de vermesem de bir şey değişmediğini farkettim canım
RainOverMe Şurubu var damlası var ikisini de kullandım şurup daha iyi gelmişti. Ama damlası da iyidir. Gunde ıkı defa 10 damla verdıgımfe faydası olmadı 15 damla ve uzerı kızıma faydalı olmustu bıraz
Minikmucizemiz1301 İki çeşit var birisi şurup 1 ay 15 günlük kolik bebe annesiyim çoğu damlayı denedim nurse harveys damla iyi geldi ama uzun vadede yaklaşık 2 haftada yavaş yavaş azaldı zaten asla tamamen bitmiyor maalesef mama gibi buda bünyeye göre değişiyor deneyerek bulmak lazım emziriyorsan tane kimyon demleyip içebilirsiniz baya faydası oluyor
Ebrudrgt Minikmucizemiz1301 benmde kolik yavrum ya okdr huzursuz ki bide uykumuz bile yok yani uykusu oldugu halde uyyamıyor 😞 alıcam damlayı ya. Tbi tamamen bitmesi imkansız zatende. Onuda demleyip deniyim gunde kac defa