Selam kizlar, bebegim 6 aylik oldu şu oval ahsap besiklerden kullaniyoruz artik bikac aya sigmaz gibi görünüyor ve bizimle aynı odada kaliyor. Kendi odasinda montessori yataga mi gecirmeliyim acaba yine yanimizda park yataga mi karar veremedim 🙄
2 yasina kadar ayni odada olmak oneriliyor ama erken ayirsam mi diye de düşünüyorum 🤔
Siz ne zaman ayirdiniz?