Robinnnnnn bizimki de 7bucuk aylık emekleme çabası bizimkinde de, yok yüzüstü durmaz ağlar, geçen ay yuzustunden sırt üstüne dönmeyi başardı artık hiç yüzüstü durmuyor 😄 5. Ayından beri oturuyor.
Emekleme konusunu doktora sordum , emekleme gelişim basamaklarında olmazsa olmaz değil ama oturmak önemli dedi.