Merhaba bebeğim 14 aylık olacak. Yatak odasında beşiği yanımızda yatıyor ama gerçekten burnumuzdan geliuor artık. Geceleri 2 saatte bir kalkıp ağlıyor. Bazen meme ile sakinleşiyor bazen kucağa alıp sallıyorum öyle sakinleşiyor. Gece beslenmesini kesmeyi istiyorum 1 kez besleniyor ama onu da bırakacak gibi değil. Sorum şu aslında bitek benim bebeğim mi böylr 🤔 ayı oldukça büyük. Artık kesintisiz uykular yapması gerekmez mi. Yenidoğan bebeği olan anne giib her gün uykusuzum 😔 odasını mı ayırsa çare olur mu danışmak istedim teşekkür ederim 😊