Balevlatlar123 ben nakliyeciyim hani belki şoförlük konusunda yardımcı olurum dedim ama ehliyet ve bi kaç evrak gerekiyor maalesef 😔 düşmez kalkmaz bir Allah.. benim de eşimin şirketi vardı aşırı iyiydi durumumuz ama işte ticaret o kadar berbat bi hal aldıki memleketimizde, kalamadı ayakta.. vardır nasip elbet, sabır, şükür, dua...