MuslumElifAhlas tabikide tutun bebeğiniz küçük olsa tutmayın derdim ama 1 yaşında herşeyi yiyebilir zaten. Emzirirken biraz zor oluyor çok acıkıyor anne, ama bebeğe hiç bir etkisi olmaz biraz siz zorlanırsınız o kadar. Ama sonradan o borçları tutmak dahada zor oluyor. Benim bebeğimde 8 aylık olucak ben tutucam inşallah☺️