Eşimin testi pozitif çıktı, öksürük burun akıntısı boğaz ağrısı kas ağrısı gibi semptomları vardı daha sonra bana bulaştı bendende bebeğime bulaştı sanırım, bebeğimde bende oksuruyoruz zor nefes aliyoruz. 184 korona hattını aradık aile hekiminizle görüşün dediler şuan karantinadayiz hastaneye gidemiyoruz. Bu durumu yaşayan var mı yenidogan bebeği covid olup atlatan. Çok üzgünüm :( daha 14 günlük bebeğim.