Cimev konudan bağımsız, bişey y sormak istiyorum, adetim bittikten 20 gün Sonra spiral taktirdim, doğal olarak hemen lekelenmeye başladı, ben leke olduğuna emin olduğum için özür muamelesi yaptım kendime, 3 günün sonunda adetim başladı adetle lekeyu ayırt edebiliyorum o konuda eminim, şimdi 10.gun lekelenmeden itibaren hesaplarsak. Hanefiyim 10.gunden sonrası ozure girer, ben baştaki lekeli zamanlarımı dahil edecekmiyim hesaplamalara, aldığım fıkıh derslerinden yola çıkarak lekelenmehide sayarak 10.gunum demem lazım ama emin olamıyorum bir bilginiz varmı bu konuda