Daha öncede sormuştum. Bebeğim dört aylık kan ve gaita tahlillerinde en ufak alerjiye rastlanmadı. Deri testi yaptırdık onda da çıkmadı. Süt ürünleri tüketen biriyim sütüm de bir etki yapmıyor. Fakat kilo alımı yavaş diye doktor mamaya başlattı aptamil ile başladık. İlk gün bir şey olmadı daha sonra bebeğim kızardı ne nefesi kesildi vücudu benek benek oldu. Acile götürdük uzman gördü o da alerji yok dedi. Fakat daha sonra geçti vücudundakiler 24 saat içinde. Doktorum özel mama önerdi. Tavsiye ettiğiniz marka var mı en iyi kilo aldıran, en iyi sindirilebilen. Tavsiyelerinizi bekliyorum tecrübeli anneler :)