Xlement oooooo olmazmi benim kizim 3 aylik oluyo hala atlatamadim ya zamanla hafifliyo alistikca kizimin yuzune bakinca biraz olsun geciyo gecer elbet sabir et ve bol bol dua et sukur ki saglikli bebeklerimiz cikabiliyisan disari cik eve kapatma kendini beni 40 gun eve kapattilar lohusa disari cikmaz diye sen cik canim kapama kendini insan daha kotu hissediyo kendini