Yanlış anlaşılmaya sebep olmuşum 4 yaşında olacak yazmamışım. Bugün götürdüm arkadaşlar sagolun hepiniz kan verdik kızıl ve 6.hastalıktan şüphelendi doktor neyseki kızıl degil 6 hastalık dedi ama ateşi cok yükseliyor cunku hem virüs hem bakteri varmis su an vücudunda. Yatış yapmak istedi kucuk bebeğim de olduğundan kabul edemedim 6 igne antibiyotik verdi. Hanımlar bu hastalık nedir nasıl geçirdiniz yaşayanlar bilgi verirmisiniz acaba.