
Çok kızgınım daha 10 gün önce 123 liraya 900 Gr sldigim mama.suan 170 lira ve 800 gram çocukların ekmeğiyle.oynamayin bari gerçekten artık yaşanılacak bir dünya da değiliz herkese herşeye yazıklar olsun diyorum ve asla hakkımı helal etmiyorum biz bu devlete vergi veriyoruz çalışıyoruz üstüne üstümüzden bir.suru para aliyorlsr arsizlik hırsızlık yapmıyoruz ülkemize zarar verecek hiçbir şey yapmıyoruz ülkesine faydalı olsun diye evlat yetiştirmeye çalışıyoruz ona da izin verilmiyor haram zehir zıkkım olsun…