Baldanannnee geçmiş olsun 10 gün önce bizde geçirdik 8 aylık bebeğim ateşi çıktı 39.2 oldu ılık duş aldırdık calpol verdik ama düşmedi iburamin zero verdik o fayda etti iki gün sürdü sonra öksürük başladı ona da propan kullandık ayrıca ben ıhlamur yaptım içine elma ayva ve tarçın kullandım sizde tadım yaptıysanız kullanbilirsiniz bir haftaya da öksürüğü geçti doktorlar bebekler hafif atlatıyor diyorlar