Tugba06 4 ay 24 günden merhaba 😁 Hiç burada anlatıldığı gibi zorlu bir süreç yaşamadık. Her bebek bir değil gerçekten, ben meme reddi beklerken, meme-mama beslenen biberona alışık ve silikon uçsuz emmeyen oğlum 1 haftadır düz memeyi emmeye başladı.
Gece uykularımız hala en az 7-8 saat kesintisiz. 3-4 gün 3. ayın sonunda gece 4’te bir kere uyanıp emip tekrar uyudu onun haricinde uzun gece uykuları devam etti.
Bizimki daha çok gündüz uykularında hissettirdi atak olayını. Gündüz uykuları azaldı, çabuk uyanır oldu. Uykusunu alamadan uyandığı uykulardan ağlayarak uyanıyor hala gündüzleri ama 1-2 dakikaya susar keyfi yerine gelir kucağa alınca.
Algıları açıldı, tepkileri falan çok tatlı gelmeye başladı bu ay. Bizim için keyifli oldu bile diyebilirim.