Bugun tam 3 aylık olduk.. Malum 4.ay atagına az kaldı. Atak hesaplama uygulamasına göre 12 gün.. Bu atak dönemini az sıkıntıyla ya da sıkıntısız geciren yok mu aranızda..? Denk geldiğim yorumlar hep olumsuz ve zor olduguyla ilgili.. Okudukça moralim 0a indi ve korku, endişe başladı.. Bu atagı yasayan arkadaslar yazabilirler mi neler yasadılar? 🙏