2603 Günaydın bebeğimi fazla emzirdim galiba doyduğunu anlamadım ilk boğuluyor gibi oldu öksürdü baya geri çıkardı sonra gene baya geri çıkardı bir şey olur mu
betulbayar32 2603 doyduğu kadar yiyor fazlasını atıyor hepsini kilo yapacak değil ya der hep kayannam
yusufmertmom 2603 bence doyduğunu anladığında 40-50 dk sonra tekrar emzir. İlk başlarda doğuma hissi olmuyormuş sen emzirmeye devam edersen ve oda kusarsa reflüye çevirebilir. Reflü yatağıyla yatır kusunca rahat çıkartsın
Daniel 2603 Benim bebegim de iki defa fiskirarak kustu tikandi gecen ay ,iyi goz kulak ol tikandiginda yaninda ol yeterli,korkacak bir sey yok,cok sık tekrar ederse ,çocuk doktoruna söyle reflü olabilir
2603 Daniel alıcam inşallah daha yeni öğrendik reflü olduğunu bir de bilginiz var mı emdikten sonra kusuyor öyle kenardan sızma değil fışkırarak çıkıyor