Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık odasını ayırmayı düşünüyorum ama erken mi diye de biraz çekincelerim var vicdanen rahat olamıyorum. Aslında 8 ayı beklicektim ama eşim çok horluyor geceleri bebeği uyandırıyor uyku kalitesi düşüyor guzumun. Mamayla besliyorum bu arada gece çok sıkda uyanmazdı normalde. Sizler kaçıncı ayda ayırdınız?