Mca27 öncelikle geçmiş olsun. Bende 36+3 de 8 ocak da dogum yaptim dogundan 3 4 saat once ciger gelistirici oldum ama pek etkisi olmadi. 2.765 kg doğdu kizim dediğiniz sebepten hızlı nefes akip verme direkt yogun bakima alindi. Cok zor bir süreç her anne için. Nefes problemi uzun sürmedi 3 yada 4. Gunde normal kuvez ortamina alındı ama kaninda enfeksiyon da çıktığı icin 10 gub enfeksiyon tedavisi gördü. Emme refleksini kontrol edildi 4 gun emzirmeye cagirdilar emdigibden emin olduktan sonra enfeksiyon tedaviside bittigi icin 11. Gub sukurler olsub taburcu edildi. Dilerim tez vakitte sizde kavusursunuz hic bir evlat anne kokusundan mahrum kalmasın