Mbaby00 Selam kızlar, 19 günlük bebeğim var, gündüzleri uyur geceleri uyumuyor bi türlü, uyusa bile çok kısa hemen kalkıyor emziriyorum gazınıda çıkarıyorum altına bakıyorum ama yok yinede uyumuyor başına gelen varmı yada ne gibi bi çözüm önerirsiniz ???
lgsya Mbaby00 sac kurutma makınesını denedınızmı acın yattıgı odaya koyun anne karnındakı sese benzermıs benım oglum 5 . Aya kadar bu sesle uyurdu sonra daha acmadım
Selin1234 Mbaby00 şuan bebeğinin gece ve gündüz kavramı yok onun için busekil de ilerleyen aylarda düzelir biz 1 aylık olduk bugün aynıyız
Teemo07 Mbaby00 gaz dönemi başlamış. Gazdır diye düşünüyorum.ne kadar çıkarsan da bitmeyen bir gazları var. Sürekli birikim halinde. Gün içerisinde aralıklarla gaz masajı yapın karnına. Birikmesini engeller. Ayaklarını da sıcak tutun, oradan da cok cabuk kapıyorlar çünkü. Başka bir sorunu yoktur bence.
Smrenes Mbaby00 öncelikle o dönenceler bebekler için iyi bişey değil.. Telefondan kurutma makinesi süpürge sesi açabilirsiniz.. İyi gazı alınmamıştır o yüzden uyumuyor olabilir odanız yeterince karanlık mı bu da önemli gece gündüz ayrımı yapması açısından.. Biogaia önermişler sanırım o da gaz için iyi oluyor.. Ben genelde geceleri göğsümde uyutuyordum o sıcaklıkla güzel uyuyordu..
Mbaby00 lgsya baş ucunda dönence var aslında benzer sesler var içinde ve hep açık ama aksine uyanıyor onu açınca ne yapcağımı şaşırdım
Mbaby00 Selin1234 evet canım genelde ilk üç ay diyorlar ama bizimki gündüz mışıl mışıl uyur uykusunda beslerim hatta bazen geceleri bir kez uyanırsa bile zor dalıyor uykuya sürekli bir kıpırdanma halinde
Mbaby00 Teemo07 güzel gaz atar aslında ama dediğiniz gibi sürekli birikim olabilir gündüze göre gece daha çok ayakta geceleri daha çok sıkıştırıyor sanırım
Teemo07 Mbaby00 5 dk da 5 kez gaz çıkardığını bilirim. Sürekli bir kıvranma halindeydi. Özellikle de dediğiniz gibi geceleri. Gündüz sıkıntı olmuyordu..
Mbaby00 Smrenes telefon radyasyondan dolayı sokmuyoruz odasına, dönence o sebeple taktım. Benimde memede göğsümde uyuyor ama yerine koyunca hemen gözüni açıyor odasıda karanlık sadece gece lambası açıyorum altını temizlerken bile çok ışık açmam ama inşallah alışır