Ndrg-12 bende ekim de doğum yapacağım Allah nasip ederse karnımdaki bebeğim de sağlıkla hayırlısıyla doğarsa inşallah 🙏🏻 13 aylık kızım var anne yanı beşiğinde yatıyor yanımda. Eşim de zaten Suriye de olunca odasını ayırmayı düşünmedim , şimdi de diğerini yanıma alıp onu atıyormuşum hissine kapılıyorum ve ayıramıyorum 😢 birini sağıma anne yanı beşiğinde yatıracağım. Diğerini de soluma bez beşik var ona yatıracağım 🥺♥️ Küçük 1 yaşına büyüğü de 2 yaşına gelmiş olacak. O zaman ikisini bir odaya koyarım birlikte uyurlar ♥️😢