Familyboy bi sorunu yok ilk doğduğunda çok hafif bi sarılık oldu burun kenarı ve gözünün kenarında ama doktor tetkiğe bile gerek gok geçer bir daha da olmaz demişti, kilosu falan da yerinde 3520 doğdu 1. Ayında 4 kiloydu şimdi tekrar gideceğiz 2. Ayda ama çok ağırlaştı belli yani. O zaman ben hiç uyandırmıyım bide uyanmaya alışmasın