betulbayar32 devlet kesinlikle sağlıklı gebeliklerde almıyor annenin hayatını riske giriyosa zehirli gebelik gibi yada bebekte bi hastalık varsa bebek 3 aydan daha fazla büyümediyse tüm kpnturollerde aunı ölçüde kalıyosa anne karnında öldüyse düşük yaptıysan öyle hamilemisin değilmisin bilemem günahını sevabınıda sormamışssın belki bi yakının çevren içinde sormuş olabilirsin sen yada bi başkası ne durumda olursa olsun o cana kıymasın savunma korunmaya en ihtiyacı olan bi mucize o ne için sordun bilemem birisi aldırcaksa ve o kişi kimse hayatta başka bebeği varsa onu öldürsün karnındakini doğursun bu nasıl saçmalık da diyebilirsin evet çok büyük saçmalık ama daha dünyaya gelmemiş korunmaya ihtiyacı olan anne karnındaki bi bebeğide aldırmak öldürmekte aynı ben 3 gebelik yaşadım ilk gebeliğimde 8 haftalıkken kürtaja girdim bebeğim canlanmamıştı çok üzülmüştüm sonra rabbim bidaha nasip etti ama çok zor geçti düşük tehlikem çok olsu gebelik zehirlenmwsine doğru gidiyodum çok şükür sağ salim doğurdum oğlum 14 aylık oldugunda tekrar hamile 2 aylık hamile olsugumu öğrendim çok üzüldüm çok ağladım diğer oğlum küçük diyr değil karnımdakşni yaşatamamaktan geç kalmaktan korktugumdan çünkü sağlıksal bi problemim vardı sürekli 9 ay boyunca igne ve sürekli haplsr kullanmak zorundaydım ama çok şükür ikinci oğlumada sag daglim zorluklrla doğursum rabbim herkese herseyin hayırlısını nasip etsin uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin bebek konulstı brnim en hassas oldugum konular