Hayırlı akşamlar güzel anneler..3 yaşında oğlum var ..4 gün önce ateşi çıktı 39.2 yi gördüm 2 güne geçti.. ama ateşle birlikte ishal başladı hala devam ediyor bugün ishaljnde 2 kez kan gördüm..sürekli karnım ağrıyor diyor halsiz iştahı yok şu bile iciremiyorum.. sabah doktora giturucem sanırım.. başına böyle bi durum gelen oldu mu acaba 😪