Burculicee Merhaba 10 aylık bebiş anneleri nasılsınız biz emekliyoruz yorulunca sürünmeye devam 😃 koltuktan sehbadan tutunup kalkıyoruz ve minik minik adımlar atıyoruz sizde durum nasıl nasıl geçti 10 ay zaman su gibi akıp gidiyor değil mi👶😴🤗🤣
NehirVolkan Burculicee maşallah size . Umarım ben de görürüm o zamanları heyecanla bekliyorum biz daha 2 ay 26 günlük ☺️
Bebitom_3 Burculicee bizde emekliyoruz tutunup kalkıyoruz sıralıyoruz aşırı hareketliyiz yerinde hiç duramıyor çekmeceleri boşaltıyor
Bebitom_3 NehirVolkan zaman çabuk geçiyor Anlamıyorsunuz bile şuanda iki dakika oturtamıyorum hiç yerinde durmuyor
Burculicee NehirVolkan oyy miniğim inanın her ayın başka güzelliği ve zorluğu var bende o zamanlarını özlemiyor değilim 😊😊
NehirVolkan Bebitom_3 benim de oturduğum pek söylenmez oğlum sağolsun ama bu zamanlar o kadar güzel ki sabırsız oluyo insan ☺️
NehirVolkan Burculicee öyle ya şimdi gülmeye başladı ya bide büvv demesi var 7 yıl aradan sonra ilk annelik gibi
NehirVolkan Burculicee Burculicee çok teşekkür ederim sizin ki de inşallah her zaman mutlu günlerini görürsünüz 🌺
Burculicee Bebitom_3 henüz tam beceremesede eline veriyorum ben denesin diye sanırım biraz daha zamana ihtiyacı var onun için iştahı iyi çok şükür ama beklemek lazım biraz daha
Burculicee Bebitom_3 zamanla oda olur inş 😊 benim hoşuma gidiyor kendi kendine birşeyler yemesi içmesi biberonunu kendi tutuyor 6. Aydan beri oda olur inş yer bir gün 😃
Bebitom_3 Burculicee maşallah bizimki 6 aylıkken biberonu bıraktı ne yaptıysam artık almıyor dışardan görseniz tam blw çocuğu dersiniz tutuşu çiğnemesi anlamadığım yutmuyor Buda beni geriyor biz 6 aylıkken korona geçirdik biberonuna zaten o zaman bıraktık ondan sonra düzenimiz gitti
Burculicee Bebitom_3 çok geçmiş olsun biraz erken olmuş sanki düzelir inşallah sağlığı yerinde olsunda gerisi benim için mühim değil 🌹